Известие

Collapse
No announcement yet.

От какво е това скърцане?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Незнам, ще видим. В сервиза ми казаха, че за да се види съсътоянието на въпросната щанга, трябва да се свали другата част по окачването (разбирам носачите) и така.
    Незнам вярно ли е или не, ама ще видим като отида да ги сменят. Спрях се на тея АТЕС носачите поради това, че са най финансово-изгодния вариант за мен в момента.
    Старите и оригинални носачи, мисля да ги дам на ФЕРАРИСТА за рециклиране и евентуално за в бъдеще после да имам с какво да сменям като се наложи.
    Lancia Delta 1.6 i.e - ex
    Alfa Romeo 156 2.0 TS

    рейтинг фотографов

    Comment


    • #17
      Колега не бързай да инвестираш много по този тип кола... можеш да останеш неприятно изненадан.
      На мен ми струва на месец по-скъпо от нова.
      Alfa Romeo 2.4 jtd 136к.с. 2000г.
      Стъпва по паважа с 15 цола джанти, като манекенка с 15 сантиметрови токове.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
        Незнам, ще видим. В сервиза ми казаха, че за да се види съсътоянието на въпросната щанга, трябва да се свали другата част по окачването (разбирам носачите) и така.
        Незнам вярно ли е или не, ама ще видим като отида да ги сменят. Спрях се на тея АТЕС носачите поради това, че са най финансово-изгодния вариант за мен в момента.
        Старите и оригинални носачи, мисля да ги дам на ФЕРАРИСТА за рециклиране и евентуално за в бъдеще после да имам с какво да сменям като се наложи.
        Пуска се магарето да виси ако не ти се чанчи яко
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от akirilov Покажи съобщение
          Колега не бързай да инвестираш много по този тип кола... можеш да останеш неприятно изненадан.
          На мен ми струва на месец по-скъпо от нова.
          Ами колега няма как. При условие че са разбити шарнирите и това е оригиналното окачване. Не ми се рискува да карам така. То това си е един вид елементарно обслужване и мисля, че няма как да не се налеят въпросните пари в окачване на автомобила, при положение че ще искам от тая кола да ме вози и да не ме убие някъде
          От там компромиси точно не ми се правят. Ще ги сменя, вече са поръчани частите. Пък после ще видим как ще е положението след ремонта.
          Lancia Delta 1.6 i.e - ex
          Alfa Romeo 156 2.0 TS

          рейтинг фотографов

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
            Ами колега няма как. При условие че са разбити шарнирите и това е оригиналното окачване. Не ми се рискува да карам така. То това си е един вид елементарно обслужване и мисля, че няма как да не се налеят въпросните пари в окачване на автомобила, при положение че ще искам от тая кола да ме вози и да не ме убие някъде
            От там компромиси точно не ми се правят. Ще ги сменя, вече са поръчани частите. Пък после ще видим как ще е положението след ремонта.
            Успех колега и споледи резутатите! На моята 147-ца също има такова скърцане и за сега е само шарнир. Носачите са гледани и са ок ама ще видим, дано се махне.
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD '03 (Distinctive)

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
              Незнам, ще видим. В сервиза ми казаха, че за да се види съсътоянието на въпросната щанга, трябва да се свали другата част по окачването (разбирам носачите) и така.
              Незнам вярно ли е или не, ама ще видим като отида да ги сменят. Спрях се на тея АТЕС носачите поради това, че са най финансово-изгодния вариант за мен в момента.
              Старите и оригинални носачи, мисля да ги дам на ФЕРАРИСТА за рециклиране и евентуално за в бъдеще после да имам с какво да сменям като се наложи.
              Или купуваш оригинални TRW или просто сваляш твоите, оригиналните и отиват за рециклиране. Всичко останало е компромис и скоро пак ще с в бокса.
              Иначе за скърцане, да не е нормално да скъца като стара спалня, ама все пак това е Алфа пич - грижи се за собственика си, да не умира от "скука" с нея.
              Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
              Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
              Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
              Alfa Romeo 156, 2.0TS

              Comment


              • #22
                TRW малко не са ми съвсем по джоба.
                Вече ми пристигнаха ATEC носачите, надявам се да издържат поне 30-35 хил. км.
                Старите ще се рециклират, решено е .
                Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                Alfa Romeo 156 2.0 TS

                рейтинг фотографов

                Comment


                • #23
                  Така, сега за колегите, които не са чели в другат тема
                  - с 2 думи, колата е с 4 нови носача и сега се появи някакво гадно скърцане, различно от предишното.


                  И така, преди малко пак я карах и какво забелязах.
                  Скърцане е, не е чукане... слушах внимателно. Просто скърцането е силно, кратко и натрапчиво.
                  Чува се най-вече, когато колата премине през корем на асвалта (примерно определена част от платното се е слегнала и има вдлъбнатина). И така като е по-голяма вдлъбнатината се чува повече. През дупките забелязах, че по-малко се чува, а понякога и не се чува даже.
                  Отделно пробвах да мина само с едната гума през вдлъбнатината и после с другата.
                  Резултата е, че се чува еднакво и от двете страни. Ако мина бавно, пак се чува, но по-слабо.
                  Варианта нещо да не е стегнато не ми се вярва да е валиден, щото се чува едно и също и от двете страни.

                  Някакви идеи?
                  Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                  Alfa Romeo 156 2.0 TS

                  рейтинг фотографов

                  Comment


                  • #24
                    Тук обяснените симптоми,вече ми се струват малко по-различни.....преслушайте и тампоните на щангата.....вече май дължа малко извинения на нощния......но от толкова обяснения вече не знам тропа ли,скърца ли,кога какво прави....най-евтиния начин е да подложите на тампоните на стаб. щангата......и после вече да помислим пак........
                    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                      Тук обяснените симптоми,вече ми се струват малко по-различни.....преслушайте и тампоните на щангата.....вече май дължа малко извинения на нощния......но от толкова обяснения вече не знам тропа ли,скърца ли,кога какво прави....най-евтиния начин е да подложите на тампоните на стаб. щангата......и после вече да помислим пак........
                      Няма нужда - с нови носачи остават тампоните на щангата. Макар, че и нови тампони на "оригинални" носачи могат да скърцат
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                        Тук обяснените симптоми,вече ми се струват малко по-различни.....преслушайте и тампоните на щангата.....вече май дължа малко извинения на нощния......но от толкова обяснения вече не знам тропа ли,скърца ли,кога какво прави....най-евтиния начин е да подложите на тампоните на стаб. щангата......и после вече да помислим пак........
                        Ами първоначално не бях 100% сигурен кога и как точно се чува. После специално я покарах и слушах какво се случва. Нарочно преминавах бързо/бавно .. прелитах... през дупките и другите неравности, за да мога точно да установя в каква ситуация и какъв точно звук издава.
                        Сега странното ми е, как стана след смяната на носачите? Тоест каква е връзката, защо преди това не скърцаше?
                        Въпросната щанга изобщо пипа ли се при смяна на носачите?
                        Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 20:31.
                        Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS

                        рейтинг фотографов

                        Comment


                        • #27
                          Колега, виж си тампоните. Най-лесния начин за проверка е - отваряш вратите стъпваш на прага и почваш да люлееш. И някой да слуша(то при мен си се чува доста силно) . При мен го има това ужасяващо скърцане от предните тампони на носачите и мисля тия дни да ги напръскам с нещо, ако не стане, ще се разглобяват...
                          Иначе и при мен е като минавам през неравности.
                          Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                            Ами първоначално не бях 100% сигурен кога и как точно се чува. После специално я покарах и слушах какво се случва. Нарочно преминавах бързо/бавно .. прелитах... през дупките и другите неравности, за да мога точно да установя в каква ситуация и какъв точно звук издава.
                            Сега странното ми е, как стана след смяната на носачите? Тоест каква е връзката, защо преди това не скърцаше?
                            Въпросната щанга изобщо пипа ли се при смяна на носачите?
                            не, ама се размества

                            ---------- Post added at 20:48 ---------- Previous post was at 20:47 ----------

                            Първоначално публикувано от Spunky Покажи съобщение
                            Колега, виж си тампоните. Най-лесния начин за проверка е - отваряш вратите стъпваш на прага и почваш да люлееш. И някой да слуша(то при мен си се чува доста силно) . При мен го има това ужасяващо скърцане от предните тампони на носачите и мисля тия дни да ги напръскам с нещо, ако не стане, ще се разглобяват...
                            Иначе и при мен е като минавам през неравности.
                            Не, само с разглабяне и смазване. Ма те сигурно са заминали отвътре
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #29
                              Тоя звук от купето не се слуша - прави се с вторри човек който да слуша, и един да клати - проблема се "чува" точно за 1 минута.....
                              Така тук е само гадаене......
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                                Тоя звук от купето не се слуша - прави се с вторри човек който да слуша, и един да клати - проблема се "чува" точно за 1 минута.....
                                Така тук е само гадаене......
                                Niki, кое не се чува?
                                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                                156 1.8TS 16V (01.2001)
                                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                                0879369082

                                Comment

                                Working...
                                X